2008-03-20

påsklov!

Hej hej!

Har ni fått några påskägg än? Det skulle ju sitta fint med ett kilo köttbullar...eller två. En påskhare hade nog slunkit ner det också, men än så länge har jag inget fått. suck!

Jag mår mycket bättre idag, och haltar nästan inte alls. Eftersom jag inte kan gå så jättelångt så har jag och matte lekt lite hemma istället och haft kalkonspår på gräsmattan. Det var inget bra ställe att spåra på, för både grannhunden Mini, och de två labradorerna brukar springa här, så det var spår överallt. Klantigt matte!!!

Nu efter lunch har jag och matte kört lite bakdelstarget med klickern. Jag börjar så smått fatta att det inte är nosen eller framtassarna jag ska använda, men vad har man kvar då? Mitt medvetande sträcker sig till manken ungefär, och allt som finns där bakom har jag inget styr alls över. (bakdelstarget = hunden ska ställa sig med bakdelen på en "target" (mål), i det här fallet en handduk, Hannas komm.) Hon har så konstiga idéer för sig matte.

Ikväll ska jag hälsa på min...tja vad blir det? farmor & farfars vovve? är det kusin då? eller brorsa? farbror? Jag vet inte, han heter Ozzy iaf och vi brukar ha galet roligt ihop!

kram
B

Inga kommentarer: