2008-03-26

Hoj hoj!

Hoppas ni hade en bra påsk! Jag har varit hemma med flocken mest hela tiden, med undantag för några utflykter till Ozzy och till farfra Nisse.

Igår började (äntligen) agilitykursen för mig och matte. Det var superkul! Eftersom gårdagen även var första dagen på dagis på nästan två veckor så var jag lite trött i huvudet, men både jag och matte hade roligt. Jag fick faktiskt matte att hoppa hinder, hihi. Om någon tvekar i den frågan så kan jag säga att JAG är både snabbare och smidigare.

Tunneln var lite lurig, och likaså däcket, men slalom och de vanliga hoppen var busenkla. Man är ju klickertränad....

Väl hemma kände jag att jag var JÄTTETRÖTT och JÄTTETÖRSTIG! Efter att ha slafsat i mig några liter vatten däckade jag så på golvet nedanför husse. Jag sov så hårt resten av kvällen att matte blev orolig och hotade med att ta tempen på mig, men efter att jag gett henne en av mina specialblickar så tog hon sitt förnuft tillfånga och lät mig vara ifred. Bra matte!

Idag har det varit en vanlig dagis-dag, och imorgon sticker jag och matte till Småland!

kram
B

Inga kommentarer: