2008-03-21

en lång fredag

Glad påsk på er!

Hur har ni tillbringat er långfredag? Jag och flocken gick ut stenhårt imorse med en sovmorgon till kl 10. Sen hälsade jag på Ozzy några timmar medan flocken tittade på möbler i Ekeby. På väg hem från Ozzy svängde vi in hos farfar Nisse och fick en fika. Jag har lärt mig (ni vet väl att lapphundar är snabblärda, på gott och ont... :-) ) var hundgodiset finns och vem man får det av, så jag höll mig nära farfra HELA tiden. Ikväll har flocken käkat tacos och smågodis. Tror ni jag har fått smaka? Japp, klart jag har. Inga tacos men väl ett nachochips och några gelehallon, yummi!





Efter en sån händelse- och snaskerik dag blir man såhär trött:

















Mattemys...mmm...









Påskporträtt
















Påskpuss!













Inga kommentarer: