2008-03-12

Hej hej!

Jag och matte har tjejkväll ikväll. Husse är på handboll, så vi gottar oss i soffan. Tidigare ikväll var vi vid Saxtorps-sjöarna och promenerade lite. Jag fick springa lös tills dess att det kom en häst. Matte ropade så efter att ha gjort en 300-meters-loop kring hästen så sprang jag till henne och fick koppel på. Nu chillar vi framför tvn. Matte ser på tv och äter sushi, och jag sysslar med home-styling "the doggy way". Dvs, jag sprider grus i soffan.

På lördag är det stor hundutställning i Malmö. Det är rätt kul att vara på utställning: man träffar släktingar, ser hundar som är jättefula, hundar som har papiljotter (så LÖJLIGT!!!!) och man får visa hur snygg man själv är. Matte ska fixa mina tassar och sen kan ingen motstå mig! Sånt man gör en tjejkväll ju... :-)

stor kram
B

Inga kommentarer: