2008-04-26

long time no vov

Hej hej!

Nu var det längesen jag bloggade. Jag skyller på min slöa matte, tro inte att jag inte påmint henne!

Det har faktiskt hänt en hel del sen sist. Angående min allergiutredning så kan jag meddela herrskapet att jag är allergisk mot dammkvalster. Innan behandling mot allergin påbörjas så ska jag äta allergifoder i 3 veckor för att utesluta att jag har någon foderallergi också. Maten smakar helt ok, men tyvärr får jag inte äta NÅGOT annat. Ingen frukostmacka, inga tuggisar på dagis, inga märgben på mattan, ingen korv som träningsgodis, inga ostbollar i soffan... Ja ni fattar. S**t-tråkigt!

Förra helgen var jag och matte till Blentarp och hälsade på morsan & co. Syrran var också där och vi fick prova sök. Det var väldigt spännande, jag gillar ju sånt med fart i!

I tisdags var det agilityträning, och igår hälsade jag på Tollar-Tizzla i Eslöv. Hon har fått en pytte-pytteliten matte som var väldigt söt, men som lät lite konstigt ibland. Dock hade hon fina leksaker, mjuka och färgglada precis som mina.

Nu ska jag och matte köra en runda i Vovo-bilen

kram
B

Inga kommentarer: