2008-02-25

Måndag

Hej allihop!

Jag har fått mina första blogg-kommentarer, wohoo! Tack Karin & Karin, och hoppas att vi kan träffas någon gång -det vill både matte och jag!

Idag har jag varit på dagis. Det var kul, och alla hundar skällde JÄTTEMYCKET när jag kom. Vi håller ihop, vi dagisvovvar!

För att visa alla er vilken stor tjej jag bliviet (eller rättare sagt hur liten jag var när jag kom till matte...) visar jag här en bild från en av mina första dagar som Svalövsbo. Visst var jag söt? (då också...)



Imorgon är det klicker-kurs, so long så länge!



/B

1 kommentar:

Karin sa...

Va söt du är lilla troll, både nu och då!
Nu vill jag o Juni veta hur klickerträningen gick!? Juni hälsar att det enda klick hon lyssnar på är klicket som hörs när matte öppnar en helt ny och fräsch kattmatsburk...
KRAM!