2008-02-20

en riktig sprinter

Nu har vi varit på promenad!

Härligt att vara ute och sniffa lite. Matte hade "vita burken" med sig, ni vet den som innehåller korv, ost och köttbullar...mmmm.... Är burken med så är jag det också! (gammalt Blixa-ordspråk). Jag och matte tränade inkallning. Jag har lärt mig det så bra att jag kan springa till matte INNAN hon ropar. Men hon verkar inte helt nöjd med det... hm.

På väg hem stack jag lite långt från matte. Såg en bil på andra sidan åkrarna (typ en km bort...) och var tvungen att jaga bort den. Jag lyckades som vanligt. När jag och matte kom upp på gården (man bor ju på landet va...) så träffade jag grannhunden Mini och de två labradorerna. Mini och jag lattjade lite, men labradorerna la sig i. De tror tydligen att de äger stället... bah. Efter allt detta springande måste jag sova lite och har krypit in under skrivbordet. /B

Inga kommentarer: