2008-02-24

Hej hej!

Jag, matte och husse har en riktigt slö söndagseftermiddag. Vi har åkt Skåne runt på förmiddagen för att titta på ny bil till matte och mig. Det verkar lovande tycker jag. Matte kollar i bakluckan på alla bilar, och det måste ju betyda att jag ska få sitta där, eller hur? Det känns lite flott, att få sitta bak i bilen som en riktig, stor och vuxen hund.

Igår kväll hade vi lite gäster här hemma. Det var trevligt, trots att det bara var tvåbeningar. Jag blev både kliad, klappad och matad med ostbollar...mmm... De får gärna komma tillbaka.

Imorgon blir det dagis för min del igen: ÄNTLIGEN!!! Man får inte vara på dagis när man löper, så jag har inte varit där på snart en månad. Jättetråkigt, men imorgon kommer jag tillbaka! Ha en kul vecka allihop!

vov vov
/B

2 kommentarer:

Karin sa...

Hej på dig Blixa bus!

Äntligen kommer så bloggen, som vi har väntat! Bra att du håller matte sysselsatt... =)
Ser fram emot att följa med er på många äventyr över den skånska slätten!

//Många kramar från Karin och Juni (som ibland åtminstone TROR hon är en hund...)

Flinn sa...

Hej Blixa och grattis i efterskott!

Fin blogg! Jag hoppas att man här kommer att kunna få se en massa fina bilder med lantliv och natur, för själv sitter jag mitt i stan och tittar på gatsten och hus. Och just det, jag känner ju din matte, så du kan väl hälsa från mig (en annan Karin)?