2010-12-29

sista onsdagen för året

... det firade jag och Ellen med att ligga i sängen och tryna till 10. Vi sov, myste och busade lite omvartannat och helt plötsligt var det inte längre morgon utan snarare förmiddag. Typiskt mig! Idag har vi gått promenad runt Rönneberga. Så långt det känns när man går själv! Förhoppningsvis är grannfruarna redo för promenad igen imorgon, mycket roligare att gå flera! Ellen provade sin "nya" åkpåse. Ett fynd från mormors vind i Dalarna. Den användes även den bistra vintern 1980/81.... och funkar utmärkt fortfarande!

Efter lite köksstädning, postsortering, gröt- och lunchätning så drog jag och Ellen till center syd. Vi tittade in på Stadiums nya outlet, och jag fyndade lite träningskläder. Ska man avlägga nyårslöften måste man ju peppa sig med nya snygga kläder (och jag kommer inte i min gamla sportbh...). En sväng på PoP:s rea hann vi också med. Vi hittade en fin tröja, men väntar i övrigt in hälften-rean. DÅ kan man fynda på Polarns!

Ett besök på systemet blev det också. Jag fick visa leg :-)

Inga kommentarer: