2008-05-21

onsdagkväll i en lampskärm

Hej hej!

Mer än en vecka har gått sen jag blev biten, och fortfarande får jag gå med dum-dumstruten. Såret är SÅ spännande att slicka i! Såret förresten, såren ska det vara. Har två hack i ryggen också om jag inte sagt det tidigare, dock inte lika djupa som det på frambenet. Både jag och matte är lite less på det här. Jag vill inte ha strut och inte bli misshandlad med sårtvätt varje kväll, och matte vill inte vara världens taskigaste matte längre.

På lördag ska vi dock på kurs, jag och matte: apportering och uppletande står på programmet, och eftersom första träffen var på klubben, dvs inte ute i bökig terräng, så säger matte att det nog ska gå bra med min skada ändå. Ska bli himla kul att få GÖRA något igen iaf! Har ju inte hoppat agility på över en vecka nu (=missat 2 ggr på kursen) och inte fått fräsa runt i hagen på dagis. Mina dagiskompisar saknar mig (det var ingen av dem som bet).

kram
B

Inga kommentarer: