2010-07-02

fredag

Så har ännu en vecka gått av mitt och mattes sommarlov. Vi har promenerat så gott matte orkar, vi har fixat här hemma och vi har slappat en hel del. Under dagens varmaste timmar har jag hittat en tillflykt ute i groventrén. Matte och husse gjorde helt rätt som la klinkers där ute! Sköööönt!

I onsdags hängde jag i Eslöv hos Tissla medan matte och Maria var på Svågertorp (IKEA mm). Tissla och hennes flock passar för tillfället en 10 veckor gammal golden-valp. Alice hette hon, och att leka med henne var toppen! Jag är en mycket duktig barnvakt...

Idag har matte haft besök från Blekinge av 2 kompisar och 3 barn. Jag lyckades skrämma Emilia 9 mån med mitt skall, men det gick fort över. Jag menade det faktiskt inte...skulle bara...tala om nåt... oops.

Imorgon ska det tydligen bli årets varmaste dag. Matte och husse planerar för bad, undrar om jag ska vara med?

Inga kommentarer: