2009-08-08

back in business

Hepp hepp!
Nu har det blivit augusti, och snart börjar dagis och vardag igen. Jag och matte har hunnit med ytterligare en sväng till Dalarna sen sist. Matte var på SLK:s rassymposium i Mora, och jag, jag var på kollo med morfarhusse och brorhusse i Svärdsjö.

I veckan har jag och matte varit på stranden igen. Det var mer vatten än sist och vi (matte...) har glömt flytvästen i Dalarna, så när vi skulle tillbaka in från sandbanken vi vadat ut till, fick jag åka en bit på mattes axlar. Jag låg som kalven i arlas ekomjölk-reklam om ni minns den. Det gick bra iaf, det är ju så dryyyygt att simma!
Mattes tånaglar matchar mitt halsband... snart kan vi börja modeblogga! "brunettblixa!" hihi
Tänkte springa ikapp en mås, men den flög ut över djupt vatten... alltså mer än 3 dm... :-)


Inga kommentarer: