2008-06-10

en hund i strut, tack

Hej hej!
Som ni säkert vet så var jag med om en olycka för ett tag sen. Efter det fick jag gå med strut i nästan två veckor. Matte dokumenterade det hela, och här följer några bilder:


Såhär ledsen var jag



Efter en del letande i min tjocka päls hittade matte såret. Det syns dåligt på bilden, men det var ett hål i genom all hud, och fickan var ca 3 cm djup uppåt och 2 cm neråt. Ajaj.


Såhär blev det sen: Dumstrut i flera dagar. Husse tröstade.


Det var svårt att se tv:n...

Men nu är jag pigg igen! Pälsen där jag blev rakad har vuxit ut minst 1 cm, och jag är lika glad som vanligt. Puh!

1 kommentar:

Anonym sa...

GLAD MIDSOMMAR BLIXA!!!
Kramar från kattskrällena Thea o Juni. ;-)
Matte hälsar glad midsommar till din matte o husse!
(Vi ses i Svärdsjö i juli)
//Karlstadbrudarna